Second Hand N E
English Version
OPEN FLY SPORT MY

 
   


Τα σχέδια του σκάφους ολοκληρώθηκαν στο ναυπηγείο Bergamo της Ιταλίας με την υπογραφή του αμερικανού σχεδιαστή Fred Hudson, ο οποίος ακολούθησε πιστά τις ναυπηγικές γραμμές ενός σκάφους ανοιχτής θαλάσσης. Το εσωτερικό διαμορφώθηκε από το τεχνικό τμήμα του ναυπηγείου ακολουθώντας τις τάσεις της σύγχρονης εποχής όσον αφορά τα υλικά και τη διαρρύθμιση. Οι εξωτερικές γραμμές του μοντέλου δένουν αρμονικά την ίσαλο γραμμή με τη σχεδίαση της υπερκατασκευής. Το εκτεταμένο flybridge και η κλίση στις γραμμές των παραθύρων δίνουν στο μοντέλο το μεσογειακό χαρακτήρα που του ταιριάζει αλλά και αυτόν που αναζητούν χιλιάδες πλέον ιδιοκτήτες σε όλον τον κόσμο. Από την άλλη, οι ίσαλες γραμμές κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας ακολουθούν μία μεταβλητή γεωμετρία δημιουργώντας ένα V 14 στο πίσω μέρος και μία λεπτή είσοδο για ελάχιστο spray στην πλώρη. Τα στοιχεία αυτά είναι υπεύθυνα για την άριστη συμπεριφορά του σκάφους στο δύσκολο καιρό.

Μέγιστη ταχύτητα 34 κόμβων στις 2300 στροφές ανά λεπτό. Αυτό που σίγουρα εκτιμά ο ιδιοκτήτης του σκάφους περισσότερο από τη μέγιστη ταχύτητα του είναι η ταχύτητα κρουαζιέρας που μπορεί να διατηρηθεί στους 29 κόμβους με 2000 στροφές στους κινητήρες έχοντας απόλυτο έλεγχο του σκάφους και από τα χαμηλότερα επίπεδα θορύβου στο εσωτερικό του χάρη στην προσεκτική ηχομόνωση και την έξοδο των εξατμίσεων μέσα στο νερό.

Υλικά κατασκευής
GΡR τεχνολογίας sandwich. Εσωτερικά μία σειρά από εγκάρσιους μπουλμέδες από κόντρα πλακέ θαλάσσης εξασφαλίζουν την ακαμψία του σκάφους από την πλώρη μέχρι την πρύμνη. Airex υψηλής πυκνότητας σε δομή sandwich έχει χρησιμοποιηθεί και στην κατασκευή του καταστρώματος όσο και στην υπερκατασκευή, με σκοπό τη μείωση του βάρους και την αύξηση της αντοχής.

Τρεις διπλές καμπίνες, με δυνατότητα να γίνει τριπλή μία από αυτές, τρία μπάνια, μία καμπίνα πληρώματος στην πρύμη με ανεξάρτητο μπάνιο. Η σουίτα του ιδιοκτήτη αξιοποιεί ολόκληρο το χώρο της πλώρης. Ένα μεγάλο κρεβάτι είναι τοποθετημένο στο κέντρο της ως το βασικό τμήμα του εξοπλισμού της, ο οποίος περιλαμβάνει ακόμη αναρίθμητους χώρους αποθήκευσης, καθρέφτη, τουαλέτα και ανεξάρτητο χώρο μπάνιου.

Πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα για μια πολυήμερη κρουαζιέρα. Ακόμα, minibar, ψυγείο και νεροχύτη εξασφαλίζουν την αυτονομία του flybridge ως προς τις βασικές ανάγκες από το υπόλοιπο σκάφος.

Το σαλόνι υποδέχεται τους καλεσμένους με ένα καναπέ σχήματος U στη δεξιά πλευρά, με κεντρικό αναδιπλούμενο τραπέζι ακριβώς μπροστά του και ένα σύνθετο έπιπλο με μπαρ και αποθηκευτικούς χώρους στην αριστερή πλευρά. Η κύρια τραπεζαρία του σκάφους με το στρογγυλό τραπέζι και τον ημικυκλικό καναπέ βρίσκεται απέναντι από το πιλοτήριο

Τα δύο πιο δυνατά χαρακτηριστικά του Uniesse 55 φαίνεται να είναι η άνεση των χώρων που προσφέρει και οι επιδόσεις που έχει στη θάλασσα.

Μήκος Oλικό 16,94μ. Πλάτος Μέγιστο 4,90μ.
Εκτόπισμα 28,677 κ. Βύθισμα 1,54 μ.
Κινητήρες 2 x 800 MAN Δεξ. Καυσίμων 2,960 λτ.
Μέγιστη ταχύτητα 34 κόμβοι Ταχύτητα κρουαζιέρας 30
Κατανάλωση καυσίμων με ταχύτητα κρουαζιέρας 200 λίτρα / ώρα Αυτονομία 380 μίλια
Δεξ. Νερού 709 λτ. Πιστοποίηση CE κατηγορία A
FORTHnet eBusiness Services