Second Hand N E
English Version
OPEN FLY SPORT MY

 
   

 


Η σχεδίαση έγινε σε στενή συνεργασία του ναυπηγείου με τον Fred Hudsnon, Οι καθαρές, δυναμικές, λειτουργικές γραμμές κάνουν το νέο yacht άμεσα αναγνωρίσιμο ως Uniesse. Πρόκειται για υπερσύγχρονη γάστρα υψηλών επιδόσεων σε βαθύ V με βοηθητική καρίνα για αυξημένη σταθερότητα. Η γάστρα κατασκευάζεται σε μονοκόμματο καλούπι ενισχυμένο εξωτερικά με μεταλλικά ελάσματα για την ενίσχυση της ακαμψίας. Το εξωτερικό τζελ που αποτελείται από ισοφθαλική ρητίνη ψεκάζεται απευθείας στο καλούπι. Ακολουθεί η χειροποίητη διαδικασία απόθεσης πολλαπλών στρωμάτων φάιμπερ καθένα από τα οποία επίσης περιέχει ποσότητα ισοφθαλικής ρητίνης. Για να ενισχυθεί η στρεπτική ακαμψία της γάστρας και να αυξηθεί το γενικότερο επίπεδο άνεσης, προστίθεται μόνωση από Airex D.H. Σε όλη τη διάρκεια της κατασκευής η θερμοκρασία και η υγρασία ελέγχονται σχολαστικά. Η κατασκευή της γάστρας διαρκεί δύο μήνες. Βεβαίως, η γάστρα συνοδεύεται από πενταετή εγγύηση.

Το μηχανοστάσιο, είναι προσβάσιμο από τον καθρέφτη της πρύμης με ξεχωριστή είσοδο. Οι κινητήρες τοποθετούνται σε διαμήκη έδρανα από συμπαγές ανοξείδωτο ατσάλι που είναι φιξαρισμένα στις διαμήκεις ενισχύσεις της γάστρας. Οι κραδασμοί λοιπόν περιορίζονται στο ελάχιστο, γεγονός που επιτρέπει στη ΜΑΝ να προσφέρει τη μέγιστη δυνατή εγγύηση για τους κινητήρες της, που είναι πέντε χρόνια. Με κινητήρες ΜΑΝ 1050, η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τους 35 κόμβους με ταχύτητα ταξιδιού στους 31, ενώ ΜΑΝ 1300, η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τους 37 κόμβους με ταχύτητα ταξιδιού στους 33. Οι δεξαμενές καυσίμου και νερού κατασκευάζονται από ανοξείδωτο ατσάλι Inox 316. Η πρόσβαση στη καμπίνα πληρώματος, γίνεται από τον καθρέφτη της πρύμνης όπου βρίσκεται και η πόρτα του μηχανοστασίου. Εδώ συναντάμε μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και μία πλήρη καμπίνα με δύο κρεβάτια, ντουλάπα και τουαλέτα με ντους. Σε αντίθεση με τις αντίστοιχες κλειστοφοβικές καμπίνες κάποιων άλλων εικοσάμετρων yachts, η καμπίνα πληρώματος του Uniesse 66 είναι τόσο πλήρης που θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελεί μία έξτρα καμπίνα φιλοξενούμενων. Το τέντερ βρίσκεται στο πίσω μέρος του fly.

Στο εσωτερικό διάκοσμο, σε αντίθεση με κάποια άλλα σκάφη που έχουν ένα λεπτό στρώμα ξύλου που καλύπτει το φάιμπερ, όλα τα χωρίσματα στα Uniesse κατασκευάζονται από μονοκόμματο ξύλο, κάτι που συνεισφέρει στην εγκάρσια ακαμψία της γάστρας. Το σαλόνι περιέχει μεγάλο ημικυκλικό επταθέσιο καθιστικό με τραπέζι κοκτέιλ στα δεξιά και πλήρες entertainment center στα αριστερά. Σε ψηλότερο επίπεδο βρίσκεται η τραπεζαρία σχήματος U και η πλήρης κουζίνα που κλείνει όταν δεν χρησιμοποιείται, αφήνοντας την αίσθηση του μπαρ.

Η σουίτα του ιδιοκτήτη βρίσκεται στο κέντρο του σκάφους και περιλαμβάνει διπλό κρεβάτι king size, δύο ντουλάπες, καναπέ δύο ατόμων, μπουντουάρ και τουαλέτα με ανεξάρτητο ντους. Ο χώρος της πλώρης αφιερώθηκε στη σουίτα των καλεσμένων VIP με διπλό κρεβάτι, δύο ντουλάπες και τουαλέτα με ανεξάρτητο ντους. Ανάμεσα στις δύο σουίτες βρίσκονται δύο ακόμη διπλές καμπίνες φιλοξενούμενων, η μία με κουκέτες και η άλλη με μονά κρεβάτια, που εξυπηρετούνται από κοινόχρηστη τουαλέτα με ανεξάρτητο ντους.

Μήκος Oλικό 20,40 μ. Πλάτος Μέγιστο 5,50 μ.
Βύθισμα 1,68 μ. Βάρος 37 τόνοι
Κινητήρες 2 X 1050 hp / 2 x 1300 hp Δεξ. Καυσίμων 4.800 λτ.
Μέγιστη ταχύτητα 35 κόμβοι / 37 κόμβοι Ταχύτητα κρουαζιέρας 31 κόμβοι / 33 κόμβοι
Κατανάλωση καυσίμων με ταχύτητα κρουαζιέρας 230 λίτρα / ώρα - 260 λίτρα / ώρα Δεξ. Νερού 1.150 λτ.
Πιστοποίηση CE κατηγορία Α
FORTHnet eBusiness Services